Reklama Współpraca Forum Sitemap
Szukaj: Dodaj wyszukiwarkę do FireFoxa!
Dodaj do ulubionych ustaw jako startową  
Polecamy: Sprzęt do siłowni Wyposażenie siłowni Odżywki i suplementy  
Diety - Dieta zielona
strona główna FORUM słownik Praca Sprzęt do siłowni
Odchudzanie Fitness - rodzaje ćwiczeń

Diety odchudzające
Odchudzanie to długotrwały proces polegający na zmniejszaniu wagi i masy ciała do stopnia, który nas zadowala. Długość tego procesu zależy od różnych czynników, np. od stopnia zaawansowania nadwagi bądź otyłości, od czynnika wpływającego na pojawienie się nadwagi/otyłości i od zgubnych przyzwyczajeń - stylu życia i upodobań dietetycznych. Walka z nadwagą i otyłością jest często żmudna i monotonna. Odchudzanie to ubytek tkanki tłuszczowej organizmu w skutek dostarczenia mu mniejszej ilości kalorii (w postaci pożywienia) niż wynosi jego dzienne zapotrzebowanie. Jest kilka sposobów dzięki którym powiększa się deficyt kaloryczny. Podstawowym jest stosowanie diety niskokalorycznej.

Dieta wysmuklająca
Dieta szwedzka
Dieta kopenhadzka
Dieta Montignaca
Dieta błyskawiczna
Dieta francuska
Dieta biurowa - 1200 kcal
Dieta jagodowa
Dieta siedmiodniowa




 
Dieta zielona  
Dieta zielona oczyszcza organizm, działając jak silny środek dezynfekujący. Korzystnie wpływa na trawienie, kontroluje i reguluje ciśnienie krwi.Wskazana dla osób z nadciśnieniem i niedociśnieniem.



Wybieraj:
- ciemne mięso drobiowe, np. z indyka
- fasolę
- cukinię
- orzeszki pistacjowe
- ogórki
- bazylię
- warzywa o ciemnozielonych liściach, jak botwina czy szpinak
- miętę

Ograniczaj:
- tłuszcze zwierzęce i roślinne
- pełnotłuste produkty mleczne


Pierwsze śniadanie
- 1 filiżanka zielonej herbaty bez cukru lub mięty albo odtłuszczonego mleka (0,5 proc. tłuszczu) z łyżką kakao
- pojemniczek naturalnego odtłuszczonego jogurtu (0 proc. tłuszczu) z łyżeczką dmuchanego ryżu
- 1–2 owoce kiwi

Przekąska
- zielone jabłko albo świeży ogórek
- herbata z mięty bez dodatku cukru

Dzień pierwszy
Obiad
- talerz zupy kremu z brokułów ze śmietaną
- talerz różnych warzyw z grilla, przyprawionych oliwą z oliwek i ziołami, np. rozmarynem
Kolacja
- sałatka warzywna z kawałkiem mięsa z indyka (5 dag) z oliwkami
- szklanka koktajlu z sałatą, rzeżuchą i selerem



Dzień drugi
Obiad
- szpinak z serem
- udko kurczaka w aromatycznych ziołach
Kolacja
- szklanka soku z selera, sałaty, marchewki, szczypty bazylii i pietruszki, z pieprzem i solą
- 2 kromki razowego chleba z pomidorem
- surówka z karbowanej sałaty, średniego ogórka, cukinii, pęczka rukoli i bazylii, soli

Dzień trzeci
Obiad
- 10 dag gotowanej ryby z sosem
- surówka z selera naciowego z łyżeczką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
Kolacja
- 1 róża ugotowanych brokułów z roztartym z solą czosnkiem i posiekaną natką pietruszki
- 5 dag ugotowanych ziaren fasoli
 
  Dyscypliny sportowe

Kulturystyka

Strongman

Kick-boxing

UFC

Futbol amerykański

Piłka nożna

Pływanie

Skoki narciarskie
  Pozostałe serwisy

Gastronomia

Suplementacja

Sklepy sportowe

Medycyna sportowa

Plotki sportowe

Turystyka
  Polecane

Urlop, wczasy, wakacje

Odżywki i suplementy

Atlasy treningowe

Fitness kluby i siłownie
Odchudzanie
Odchudzanie polega na zmniejszaniu wagi i masy ciała do stopnia, który nas zadowala. Proces odchudzania trwa zazwyczaj kilka miesięcy, po nim następuje proces utrzymania wagi ciała i zachowania pięknej sylwetki. Tylko wytrwałe kobiety mogą cieszyć się wspaniałą figurą i tylko wytrwali mężczyźni mogą ukazać piękny zarys muskulatury. Zacznij odchudzanie wraz z nami!
Fitness TV
Fitnesski
Seksowne ciałka
Moda na zdrowie
(c) 2009 magicsport.pl - kopiowanie dozwolone jedynie po uzyskaniu zgody zarz�du magicsport.pl - prawa autorskie
Strony Internetowe
Cenimy Twoją Prywatność